Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Muzejní fenomén a muzejní pedagogika v prostředí Jihočeského muzea v Českých Budějovicích
ŠVEJKAROVÁ, Hana
Zmapování muzejní pedagogiky v Jihočeském muzeu, její prostředky a uplatnění v programové nabídce Jihočeského muzea jako cesta k výchovnému zhodnocování volného času, neformální edukaci a k naplnění obecné mezinárodně respektované definice, která je součástí Profesního etického kodexu muzeí, přijatou organizací ICOM při UNESCO "Muzeum je stálá nevýdělečná instituce ve službách společnosti a jejího rozvoje, otevřená veřejnosti, která získává, uchovává, zkoumá, zprostředkuje a vystavuje hmotné doklady o člověku a jeho prostředí za účelem studia, vzdělávání, výchovy a potěšení"
Muzejní animace v pedagogice volného času
HRŮZOVÁ, Jana
Práce se zabývá problematikou muzejní pedagogiky a jejím významem ve volném čase. Teoretická část vymezuje pojmy muzejní pedagog a muzejní animátor a zdůrazňuje provázanost obou termínů. Pohled do historie muzejní pedagogiky shrnuje nejvýznamnější události ve vývoji muzejní pedagogiky jako vědy. Teoretická část objasňuje především vztah muzejní animace k pedagogice volného času. Praktická část obsahuje popis projektů realizovaných v rámci Muzea Vysočiny Třebíč. Uplatňují se především metody pedagogiky zážitku a animace. Zvolené postupy korespondují s věkem a zájmy účastníků. Praktická část zdůrazňuje také spolupráci mezi muzeem a školou v rámci edukačního procesu. Úspěšná činnost muzea v oblasti muzejní animace je ovlivněna mnoha faktory. Nejdůležitějším z nich je osobnost pedagoga nebo animátora, který v dané instituci působí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.